Oops, I did it again!

Jag sover alltid för lite, och tänker alltid "Idag ska jag komma mig i säng i tid". De få gånger jag somnat i tid sover jag ändå inte ordentligt, katterna väcker mig, jag vaknar när min sambo kommer och lägger sig, jag sover allmänt dåligt och vaknar av mig själv.... Eller som nu senast, jag vaknade av att fönsterlampan i köket fortfarande lyste.. Så, jag är alltid trött i skolan, speciellt första timmen, men jag blir alltid pigg på kvällen. Irriterande!
 
Hur som helst ska jag gå och lägga mig nu, behöver inte vara i tid imorgon så jag kan ta det lite lugnare på morgonen än vad jag gjorde i morse.
 
Godnatt! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vägen mot ett mål

- mål kan ändras med tiden, med en förhoppning att utvecklas och ta mig framåt i livet på ett eller annat sätt

RSS 2.0